IS JOUW ONLINE COMMUNICATIE IN TOPVORM?

Om ervoor te zorgen dat je goed gevonden wordt in Google en jouw (potentiële) klanten op regelmatige basis iets van jou horen, heb je een goed uitgewerkt online communicatieplan nodig.

Meten is weten...

Hoewel iedereen van mening is dat je enkel maar op een succesvolle manier aan marketing kan doen wanneer je het resultaat meet, hebben de meeste bedrijven totaal geen idee wanneer ze een conversie behalen via het Google AdWords netwerk. Ook voor Jeroen was dit een grote zorg wanneer we aan dit project zijn gestart.

Concurrentieanalyse als startpunt

De Video Marketing Specialist is een nieuwe handelsnaam. Hoewel ze al meer dan 5 jaar actief waren onder een andere merknaam, kregen ze zelden via het web een aanvraag binnen.

Om deze case op te starten werd er eerst een zoekwoord- en concurrentieanalyse uitgevoerd om te bepalen op welke zoekwoorden we het best konden scoren, aangezien de concurrentie in deze markt vrij hoog is. Al snel botsten we op enkele opportuniteiten om aangepaste landingspagina's op te maken.

Google Adwords: een shot in de roos

Na de opstart van de campagne, stond De Video Marketing Specialist al na 1 dag op de hoogste plaats voor de belangrijkste zoekwoorden in het Google Zoeknetwerk met een lagere vooropgestelde kost-per-klik. Dankzij de ingestelde conversies konden we bepalen of we het nodige resultaat konden halen en met succes!

Door gebruik te maken van Google AdWords werden enkele grote namen binnengehaald, zoals de groep Versele-Laga, Barco, IFDB, ...

Tijdens een continue opvolging stuurt de WebChirurg de online advertenties bij, zodat DVSM ieder kwartaal hun gewenste aantal aanvragen kunnen behalen.

DE REFERENTIES

contact-icon
Adres:

Adriaan Brouwerstraat 22 bus 0101

9700 Oudenaarde

BE 0671.484.775

contact-icon
BEL ONS:

T. +32 489 546 550