Skip to main content

IS JOUW ONLINE COMMUNICATIE IN TOPVORM?

Om ervoor te zorgen dat je goed gevonden wordt in Google en jouw (potentiële) klanten op regelmatige basis iets van jou horen, heb je een goed uitgewerkt online communicatieplan nodig.

 

Resultaat: gereduceerd online aanbod, meer focus

Incrius is een merk met ervaring en met veel kennis in huis. Maar dat wil niet altijd zeggen dat merken ook zo worden gepercipieerd online.

Door de reductie van hun aanbod online en andere verbeteringen aan hun website, stegen de bezoekersaantallen met meer dan 50%. Een stijging die bewijst dat een sterk merk een duwtje in de rug kan gebruiken om zijn reputatie ook online te verbeteren.

Incrius is nu vindbaar in Google en plukt daar de vruchten van.

“Onze klanten, leads en sollicitanten verstaan nu waar we mee  bezig zijn, onze website staat nu echt voor ons merk.” Kris Walraevens - Incrius

Aanpak: van marktonderzoek naar klantenbinding

Na een uitgebreide marktanalyse brachten we het aanbod van Incrius terug tot 3 kerngebieden.

We besloten van daaruit, samen met onze klant, de communicatie volledig te focussen op dit geconcentreerd aanbod.

Maar er is meer… Hun logo werd de basis van een nieuw webdesign. Het spel tussen lijnen en blokken doet denken aan Windows 8 design.

We integreerden ook de helpdesk in de site en ontwikkelden een evenementenpagina. De uitgebreide blogpagina en nieuwsbrieven laten Incrius toe hun content ook te verspreiden zodat ze trouwe en nieuwe klanten kunnen binden aan hun merk.

“de WebChirurg denkt mee met ons.” Kris Walraevens - Incrius

Wij staan in voor ad hoc interventies en nieuwsbrieven die met urgentie moeten worden verstuurd zodat hun klanten steeds op de hoogte zijn van de laatste beveiligingsnieuws in de sector.

Videoblogs maken nu ook deel uit van hun content en we staan ook in voor het conversatiemanagement van Incrius.

Het complete pakket aan inbound marketing diensten bindt hun klanten aan hen waardoor Incrius kwalitatief kan communiceren met hun klanten en prospecten.

“Frederik biedt niet enkel marketing diensten maar heeft een heel persoonlijke aanpak, hij denkt mee als ondernemer.”

“ de WebChirurg verwerkte onze nieuwe visie en filosofie in een marketing plan. Dankzij onze nieuwe branding en het social media beheer kunnen we nu beter met de buitenwereld communiceren.” 

DEREFERENTIES

 

 
Adres:

Watkynestraat 9

9600 Ronse

BE 0553.750.135

 
BEL ONS:

T. +32 78 48 10 95